Taliolümpiamängude ülekandmine oli Eesti Meediale majanduslikult kasumlik (1)

Kadri Kuulpak
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Meedia peaprodutsent Marko Kaljuveer Kanal 2 olümpiastuudios.
Eesti Meedia peaprodutsent Marko Kaljuveer Kanal 2 olümpiastuudios. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Eesti Meedia võitis esimest korda ettevõtte ajaloos spordi suursündmuse ülekandeõigused. Äsja Lõuna-Koreas lõppenud Pyeongchangi talimängude vaatajaarvud seljatasid mitmes kategooria ülemöödunud aasta Rio suvemängude vaatajaarvud.

Kanal 2 ja Kanal 12 ekraanil väldanud Pyeongchangi taliolümpiamängud ja «Olümpiastuudio» ülevaatesaated naelutasid telerite ette ligi 800 000 inimest. Neist igaüks vaatas olümpiaülekandeid keskmiselt 9 tundi ja 30 minutit. Kokku oli 8. veebruarist 6. märtsini eetris 421 tundi spordisündmusi.

Arvestades ajavahet olümpiamängude sihtriigiga võib äsja lõppenud talimänge võrrelda 2016. aasta suveolümpiaga. Ajavahe Pyeongchangiga oli seitse tundi, Rio de Janeiroga viis tundi.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles